wordt vervolgd

5 december 2019 - Cairns, Australië

lieve mensen,

Gisteravond te laat "thuis" om nog te schrijven. Zo meteen weer op pad (het is hier pas 6.30 uur. Gaan zo zeilen. Vanavond afscheid  van de anderen dus misschien weer geen tijd.

Ik kreeg weer een mailtje dat mijn broer al lang niets ontvangen heeft, heel vreemd. Niet iedereen reageert dus ik weet niet wie van de zwijgers wel leest maar niet reageert. Als je lsnger niets hoort, klopt dat in ieder geval niet.

Fijne dag allemaal, ws tot morgenavond in Palm Cove

1. Elly en Jan:
    Wíj wel hoor.😉
    Drukke vakantie!!
    Geniet ervan
  2. Herma:
    5 december 2019
    Wij ook hoor. Lekker genieten van het zeilen en ik hoop dat jullie mooie vissen zien.
  3. Margriet:
    5 december 2019
    Wij genieten ook, lekker rustig zittend op de bank, van jullie uitgebreide Australië verhalen: vele kilometers, vele vroege ochtenden en late avonden, vele wijntjes en koffiezzzzz. Blijf schrijven: wij worden er niet moe van 😂😍
  4. Erica van der Waart van Gulik:
    😣😁🤣🤣🤣
  5. Elly jacobs:
    6 december 2019
    wij lezen ook ademloos jullie verhalen! we zijn helemaal op de hoogte, hoor. In Nederland zojuist pakjesavond gevierd!
  6. Erica van der Waart van Gulik:
    6 december 2019
    Ja, dat hebben we helaas gemist
  7. Erica van der Waart van Gulik:
    6 december 2019
    Was zeker heel gezellig met de kleintjes
  8. Rian:
    6 december 2019
    De mooie verhalen komen ook hier goed binnen. Veel plezier op de boot en geniet van al het moois!!!
  9. Rieke:
    6 december 2019
    Hier krijg ik ook al die MOOIE LETTERS binnen van jullie ga zo door TOPPERS zijn jullie, hoop dat het weer ook warmer word voor jullie, Hier is het vandaag een KLETS NATTE DAG gr
  10. Erica van der Waart van Gulik:
    6 december 2019
    We zullen proberen een beetje zon mee te nemen, oké?
  11. Rieke:
    Hallo, hier krijg ik ook julle MOOIE SCHIJF LETTERS binnen, ga zo door,
    Hoop dat het zeer goed weer is eindelijk bij jullie,
    Hier is het vandaag een ZEER ZEER NATTE DAG
    Gr
  12. Marije:
    Ik ontvang en lees ook alles. Fijne dag 😘
  13. Erica van der Waart van Gulik:
    6 december 2019
    Fijn. Kindjes goed door de sintfestiviteiten gekomen?
  14. Gerrit en martha van der vlies:
    6 december 2019
    ik krijg ook alles binnen wat jullie schrijven, het is een groot genieten, van alles waar wij hier (veel regen) het allen maar kunnen lezen, en wat iedereen schrijft, blijf genieten!!!!groetjes.
  15. Koning van Tilburg:
    Hier ook!
    Wellicht kun je al je verhalen bundelen en dan uitgeven :-)
  16. Erica van der Waart van Gulik:
    6 december 2019
    Ben je inmiddels gekroond, door wie??
  17. Erica van der Waart van Gulik:
    Pfff, te vermoeiend hoor
  18. Koning van Tilburg:
    6 december 2019
    Aangezien ik geen hoger gezag accepteer heb ik , net als Napoleon, mezelf gekroond.
  19. Erica van der Waart van Gulik:
    6 december 2019
    Goed gedaan jochie maar was de aanleiding 😲?