Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
360

Over ons

Op deze site worden de landen die wij samen hebben bezocht grofweg aangegeven op de kaart .  Ieder apart hebben we nog veel meer landen bezocht, zeker Erwin.  We zijn gelukkig dat we zoveel hebben gezien en hopen nog meer te  kunnen gaan zien.

Over onze reis

Dit jaar gaan we samen naar Australië

We zouden eerst in oktober en november 6 weken met Djoser een rondreis maken in Australië en daarna samen nog naar Tasmanië  gaan maar helaas ging die reis niet door vanwege te weinig deelnemers.

Gelukkig hebben we nog een mooie, andere rondreis in Australië  kunnen boeken. We vliegen zondag 17 november naar Perth en vliegen 11 december vanuit Cairns  terug. We hebben 4 binnenlandse vluchten zodat we in kortere tijd toch een heleboel kunnen zien.

Met ons reisblog willen we jullie op de hoogte houden van onze belevenissen. We hopen dat jullie het leuk zullen vinden.

Bezochte landen

Wij hebben 26 landen (11%) bezocht:

Australië, België, Cuba, Duitsland, Frankrijk, Gibraltar, Griekenland, Hongarije, Ierland, Indonesië, Italië, Kenia, Liechtenstein, Luxemburg, Malta, Nederland, Oostenrijk, Singapore, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tanzania, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zwitserland.