Hiep, hiep, hoera

10 december 2019 - Palm Cove, Australië

Erwin is jarig dus we slapen eerst uit, ontbijten uitgebreid met bacon, eitjes, champignons, gebakken tomaatjes, minicroissantjes en koffie. Lekker rustig aan gedaan want er staat vandaag niets op het programma. Het had 's nachts geregend en nu was het ook een beetje bewolkt met regendreiging. Die kwam inderdaad maar hield op toen we weer terug waren dus hebben we  heerlijk bij het zwembad gezeten, een beetje gezwommen toen de zon terugkwam, kortom uiteindelijk wat we wilden.

Na de lunch met restjes  brood, kaas, ham, tomaten en komkommer, zijn we meteen een ijsje gaan eten voor Erwins verjaardag. Het begon zo  te stormen dat de ijsbollen bijna uit de hoorntjes vlogen, in ieder geval smolten ze ook  als een gek want het was ook warm Het begon bovendien  te regenen dus moesten we even schuilen. Gelukkig klaarde het weer op, konden we lekker lezen bij het zwembad terwijl Erwin wat  rondrommelde o.i.d.

Om 5 uur begon het weer te regenen dus moesten we ....heel vervelend.....aan de dagelijkse  borrel op het terras bij Gonny en Harry. 🤪Nu ben ik vast aan het inpakken terwijl Erwin zijn verjaardagsapjes leest. Om half 8 gaan we een lekker restaurantje zoeken om Erwins verjaardag verder te vieren.

We zouden morgen in eerste instantie om 10 uur moeten uitchecken, we kregen er een uurtje bij maar we hebben het appartement van Gonny en Harry tot 15.00 uur bijgeboekt omdat we pas om 15.30 worden opgehaald.

Het is nu heel erg benauwd hier vanwege der hoge vochtigheidsgraad dus ik zwem al weer uit mijn jurkje. Ik zal nog wat foto's hierbij plaatsen maar erg veel zal het niet meer worden vandaag.

Iedereen bedankt voor de lieve verjaardagswensen en alle leuke reacties op ons blog. Misschien schrijf ik morgen  of bij thuiskomst nog een stukje🤗

1. Paula:
    10 december 2019
    Gefeliciteerd, geniet nog lekker van de laatste dag
  2. Marc:
    10 december 2019
    Erwin, nog van harte gefeliciteerd. Dat is wat je noemt een speciale verjaardag. Zelfs de weergoden hebben zich laten horen.
    Goede terugreis
  3. Rieke:
    10 december 2019
    Super fijne en goede terug reis, tot in Nederland gr xx
  4. Gerrit en martha van der vlies:
    10 december 2019
    bedankt voor alle reisverslagen en foto"s, wat een vakantie, om nooit te vergeten.
    goede vlucht naar huis, en uitrusten en nagenieten. groetjes Gerrit en Martha.
  5. Debby:
    10 december 2019
    Van harte gefeliciteerd Erwin!! Heel veel plezier nog op jullie laatste dag en alvast een hele goede terug reis!!
  6. Gemma:
    11 december 2019
    Allereerst, Erwin nog van harte gefeliciteerd, Erica jij gefeliciteerd met je mannetje.
    De reisverhalen zijn geweldig om te lezen, mooie foto`s, laatst was de beroemde berg van de Aboriginals nog in het nieuws dat het gesloten zou worden.
    Nog veel reisplezier, groetjes Guus en Gemma
  7. Erica van der Waart van Gulik:
    12 december 2019
    Dank je wel Gemma, tot woensdag
  8. A van der Kammen:
    13 december 2019
    Zo druk hier....sorry gewoon vergeten, maar als nog van harte