Luieren

8 december 2019 - Palm Cove, Australië

Wat een genoegen: geen wekker gezet (ben toch om 5 uur wakker maar ga BBC luisteren). Rustig opstaan, naar ons ontbijtadres verderop aan de boulevard wandelen. Gonny en Harry blijken ook al onderweg te zijn en Hetty en Harry hebben net een jus d' Orange bij het ontbijtbuffet gehaald.

We hebben heerlijk met z'n zessen uitgebreid ontbeten,  wat een genot om ons niet te hoeven haasten. Het speciaal afgezette stuk zee was nog steeds verboden terrein voor zwemmers vanwege de kwalletjes  (zie foto)

Op de terugweg hebben We brood, ham, kaas, melk en chocomel gehaald voor de lunch (We blijven Hollanders☺).  Hetty en ik hebben allebei een jurk cq speelpakje gekocht,

Daarna heerlijk bij het zwembad vertoefd tot een uur of twee. Bij Hans en Hetty voor geluncht, weer bij het zwembad geluierd tot 5 uur en We weer aan bier en wijn op het terras van H en G terecht konden.

Daarna de boulevard aflopen om een gezellig restaurantje te zoeken; uiteindelijk bij Underground schnitzel met frites en sla besteld, wijn en bier erbij, koffie toe. Het was zoveel dat we de rest in doggy bag 's meegekregen hebben. Koffietje toe en daarna op het terras bij Gonnie  en Harry  een wijntje voor het slapengaan. Het is heerlijk weer, zonde om naar bed te gaan maar ik ben moe e en morgen  gaat de wekker om 6.30 uur😖

Erwin gaat nog even tv kijken,  ik naar bedje, trusten allemaal.

Liefs, ERICA

1. Nicky en Paul:
    8 december 2019
    Dat klinkt als een heerlijk relaxte dag 😊
  2. Eric:
    8 december 2019
    Vakantie dussss.
  3. Gerrit en martha van der vlies:
    9 december 2019
    relaxen dat is het woord wat nu goed van pas komt, dus lekker doen. ben misschien wat vroeg maar Erwin vast gefeliciteerd met je verjaardag, en ook Erica. Hier hangt wat spanning vanwege de operatie van Gerrit. a.s. Woensdag. groetjes, van ons.
  4. Ko:
    9 december 2019
    Laat die speelpakjes nou maar eens zien😍
  5. Erica van der Waart van Gulik:
    9 december 2019
    Tja, dan moet Erwin foto's met mijn mobiel maken want daar komen de foto's op het blog vandaan.
    We kunnen ook een modeshow thuis organiseren: lekker bij de kachel😘
  6. Rian:
    11 december 2019
    Prachtige omgeving en wat lekker zo’n dagje lekker luieren 😃