Joepie, nu echt op reis

17 november 2019 - Schiphol, Nederland

Na een gezellige avond bij het haardvuur met heerlijke borrelhapjes, zalige wijn, een lekkere maaltijd en fijn gezelschap, hadden we een korte nacht.

Vanmorgen stonden we om 6 uur naast onze bedjes en doken na een kop koffie/thee om 6.30 uur de auto in om op tijd bij de bushalte te zijn. Ed en Chantal stonden beiden op, hond en poes werden ook wakker maar de kinderen bleven lekker slapen, groot gelijk.😴

We waren ruim op tijd bij de halte om zelfs een bus eerder te pakken zodat we  al om 7.15 op Schiphol waren.

Geen rij bij de incheckbalie maar er moest wel even naar Australië gebeld worden om het paspoortnummer op het visum van Erica  te corrigeren (er stond een D teveel in). Gelukkig kon dat meteen geregeld worden en konden we vlot naar security.😌

Vervolgens een flinke ochtendwandeling naar de Viplounge waar we net van een lekker ontbijtje hebben genoten. Waarschijnlijk het duurste ontbijt van de hele vakantie😁

Je hebt hier een mooi uitzicht, lekkere stoelen en banken en zelfs bier, wijn, wodka als je wilt. Er zijn mensen die nu al aan de drank zitten😋. Doen wij maar  niet anders zwalken we straks naar de gate die helemaal aan de andere kant van terminal ligt.

Over ca een uurtje gaan we boarden. Wordt vervolgd in Singapore waarschijnlijk.

Groetjes van ons 2

1. Margriet:
    Goede reis❣️👍🏼😘
  2. Rieke:
    17 november 2019
    Super goede reis, toi toi,
  3. A3:
    17 november 2019
    Goede vlucht gewenst en heel veel plezier. lfs. xxx
  4. Trees:
    Goede Reis👍👍
  5. Artie:
    Goede reis 👍
  6. Gerrit en martha van der vlies:
    17 november 2019
    goede vlucht hopend hebben jullie goede beenruimte tot lezens
  7. A van der Kammen:
    20 november 2019