Over de helft!!

18 november 2019 - Changi Airport, Singapore

Zitten nu aan de koffie in Singapore; een half uur eerder dan gepland omdat we wind mee hadden😊De winkeltjes beginnen net open te gaan.

Het was best een lange zit maar we zaten prima en werden na een lekkere lunch constant voorzien van drinken en snackjes; wat we maar wilden. Kort geleden kregen we nog een ontbijtje dus we kunnen er voorlopig tegenaan. 😋

De koffiebekers zijn veel te groot; krijgen we niet leeg voor we op de trein naar de juiste gate stappen.

Boarden om 6.40 uur.

We kregen trouwens net een laatste oproep om te boarden in Launceston (Tasmanië);  niet dus😉

Straks nog een uurtje of zes vliegen.

1. Rieke:
    18 november 2019
    Ja ja dat is lang zitten, maar ook wat lopen hoor in het ✈,en dan ook dat lange wachten voor de volgende vlucht,wachten of winkelen in Singapore, maar wel een hele belevenis ,mooi hoor,gr
  2. Rian:
    18 november 2019
    Nog even volhouden! 🎶We zijn er bijna, we zijn er bijna, maar nog niet helemaal 🎶😄
  3. Marc:
    18 november 2019
    Singapore is zo’n mooie stad. Jammer dat je er zo kort bent. Goede vlucht verder
  4. Erica van der Waart van Gulik:
    19 november 2019
    Hoi Marc, vorig jaar hebben we een paar dagen in Singapore doorgebracht en heel veel gezien. Inderdaad een mooie stad.
  5. Gerrit en martha van der vlies:
    18 november 2019
    wat een belevenis zo te lezen gaat alles goed, veel plezier nog, en dan zijn jullie in Australie, groetjes
  6. A van der Kammen:
    20 november 2019
    Eten, zitten, drinken..letten jullie wel op de pondjes...
  7. Erica van der Waart van Gulik:
    22 november 2019