The day before

16 november 2019 - Haarlem, Nederland

Vanmorgen de laatste voorbereidingen treffen, spulletjes inpakken en de handbagage in orde maken.

Vanmiddag bracht Maaike ons naar Zaltbommel waar we om 14.00 uur  de trein naar Heemstede pakten; tweeeneenhalf uur treinen via Den Haag.

We overnachten bij Chantal en Ed in Haarlem;  zij zetten ons morgen op de bus naar Schiphol. We kunnen nl morgen niet op tijd op Schiphol zijn vanuit ons dorp😏

We zitten nu heerlijk aan de wijn met kaasjes en worstjes bij het haardvuur, Heel gezellig.

Morgen vroeg op en misschien weer een verslagje

1. Margriet:
    16 november 2019
    Lekker❣️ Dat haardvuurtje zal je in Sydney niet nodig hebben 🥴 Goede teis en laat ons aub zsm weten of het écht zo erg is als ze ons hier voorschotelen qua bosbranden en ontoegankelijkheid. Wij duimen voor jullie xxxxx
  2. Erica van der Waart van Gulik:
    19 november 2019
    Nou....gisternamiddag zou een terrasverwarminkje best lekker geweest zijn; het was behoorlijk fris en mijn truien en jasjes liggen helaas thuis😏.
  3. Herma:
    16 november 2019
    Geniet ervan luitjes en morgen een hele goede reis, waarna het grote feest kan beginnen 👍😁
  4. Irma en Ko:
    Veel plezier!
  5. Erwin José:
    16 november 2019
    Ha, de eerste reis zit er op. Treinend door Hollands laagland, zie ik ijzeren wegen traag door het land slingeren.
  6. Rian:
    Heel veel plezier Erica en Erwin 😘
  7. Dolores:
    16 november 2019
    Veel plezier en goede reis ook namens Else
  8. Debby:
    Heel veel plezier samen!! Ik ga jullie volgen 🛫
  9. Gerrit en martha van der vlies:
    17 november 2019
    hoi allebei, nou kan het genieten beginnen, heel veel succes, sterkte met de lange vlucht, en hopen dat jullie last hebben van die hevige branden. groetjes van ons.
  10. Gerrit en martha van der vlies:
    17 november 2019
    sorry sorry ik bedoel natuurlijk geen last.
  11. Maaike:
    17 november 2019
    Op het gemak naar de trein, Ov reizen was even wennen na motoren en auto vermoed ik ;-). Ieder wilde julie graag helpen, zo ook straks onderweg.

Remember in Ozzie (Australie) een kop koffie: Long black (zwarte grote koffie), short black, flat white ';-)