Australië

18 november 2019 - Perth, Australië

We zijn er😁. De reis was lang maar viel uiteindelijk best mee. We vertrokken weer keurig op tijd vanuit Singapore en waren ook nu weer vroeger in Perth dan gepland. Onderweg maar weer film gekeken  en ik (Erica) heb nog een heel klein beetje kunnen slapen. Erwin niet dus die ligt nu lekker te knorren in een heerlijk bed.

Op het vliegveld ontmoetten we de reisleidster Ria, een Vlaamse, en de rest van de mensen. De groep is klein ca 13 personen van diverse leeftijden en stellen en allengaanden. De eerste indruk was in ieder geval positief; het lijken prettige, vlotte mensen.

Een half uurtje met de bus naar het hotel gereden en onderweg alvast wat info gekregen.  Nu is iedereen in zijn kamer om wat uit te rusten. We verzamelen om 6 uur beneden voor info en gaan met de hele groep ergens vlakbij eten. Ria heeft voor de eerste avond iets geregeld en zal dat de laatste avond ook doen; prima wat ons betreft.

Zo, nu ga ik ook even proberen  wat te slapen. 🤫

1. Margriet:
    Trustu 💤😴💤 Fijn dat jullie de plas goed over zijn gekomen 👍🏼
  2. Herma:
    18 november 2019
    Nu lekker even met de benen horizontaal 😉. Slaapse!
  3. Jan & Elly:
    Slaap lekker 😊
  4. Rieke:
    18 november 2019
    Top ,fijn goed gearriveerd heerlijk.
    En nu na de nacht , super Goed fijn van gaan genieten
  5. Rian:
    18 november 2019
    Even een dutje en dan lekker fris beginnen aan een mooie reis 😄
  6. Eric:
    18 november 2019
    Jullie hebben iig lekker weer. Veel plezier.
  7. Erica van der Waart van Gulik:
    18 november 2019
    Zeker, het was hier 33° toen we aankwamen. Vanavond wel een frisse zeewind en bewolkt dus het blote jurkje en de korte broek toch maar vervangen. Maar beter dan bij jullie: ik hoorde iets van 9°😕
  8. Eric:
    Doe maar 6. Baggerweer.
  9. A van der Kammen:
    20 november 2019
    Geniet...intussen gewoon nachtvorst hier, strooiwagen rijd net voorbij.
  10. Erica van der Waart van Gulik:
    22 november 2019
    Nog een geluk dat ze strooien😁😘